Методика на щодень



Інтерактивний метод 

Такий метод, у якому той, хто навчається, є учасником навчального процесу, який бере активну участь у тому, що відбувається на уроці, і сам створює процес навчання. Читати далі

Асоціативний кущ

Серед інтерактивних методів навчання вчителі віддають перевагу методу побудови "асоціативного куща".Читати далі

Сенкан


 Цей вид роботи використовується як інструмент, щоб спонукати учня до розмірковування над темою. П’ятирядковий неримований вірш складається з одинадцяти слів. Читати далі

Гронування



Стратегія навчання, яка спонукає учнів вільно думати й відкрито висловлюватися на певну тему, спрямована на стимулювання мислення про зв’язки між окремими поняттями.Читати далі

Квест

Як самостійно створити квест, який можна використати на уроці, щоб перетворити освоєння навчального матеріалу в місію, а звичайну тему — в захоплюючу історію.Читати далі







Google - сервіси в навчальній діяльності вчителів


Фанфік

Фанфік, або фенфік (від англ.fan ‒ шанувальник і fiction ‒ художня література), — текст, у якому використано ідеї, сюжет або (та) персонажі оригінального твору (здебільшого літературного або кінематографічного).
Читати далі

Що таке "хмари" і "хмарні технології"


Класифікація типів уроків










Характеристика педагогічних технологій

Перейти за посиланням













Методи опитування на уроці

Для управління ефективним навчальним процесом нам необхідний постійний зворотній зв'язок з учнями: як вони засвоїли новий навчальний матеріал, які проблеми виникли? Одними опитуваннями домашнього завдання на наступному уроці тут не обмежишся. Проводити часті самостійні роботи, теж недоцільно. 
Будь-який контроль знань повинен сприйматися учителем не як «караючий меч» для учня, а матеріал для моніторингу результативності навчального процесу. Та й не все виміряєш кількістю балів, коли нам необхідно, наприклад, простежити рівень аналітичного, логічного мислення або як виконана виховна мета уроку.

Немає коментарів :

Дописати коментар