Учням





Як писати переказ

Переказ – це один із традиційних для школи видів роботи з розвитку зв’язного мовлення. Письмовий переказ тексту вимагає від учнів, окрім орфографічних та пунктуаційних навичок, також мовленнєвих умінь. Так, до комплексних умінь, пов’язаних із переказом, належать:  читати далі

Як писати твір

Твір – це особливий вид інтелектуальної діяльності учнів. Зміст його залежить від індивідуальної творчої і репродуктивної уяви ліцеїста, вміння кожного образно та логічно мислити, спостерігати життя і природу, використовувати знання з літератури та мистецтва, доступні зображальні засоби. На викладі й обсязі творчої роботи учня позначаються його вік, життєвий досвід, розумові здібності, ерудиція, словниковий запас.читати далі


Як працювати з тестовими завданнями

Тести використовуються на всіх етапах роботи над матеріалом і покликані відстежити рівень оволодіння матеріалом, закріпити або повторити його. Їх головна мета – виявити прогалини в знаннях, уміннях, навичках , спрямувати їх на усунення недоліків у підготовці. Ось деякі рекомендації щодо виконання тестових завдань.читати далі


Як написати власне висловлення

Скласти висловлювання на задану тему - одне з найважливіших завдань ЗНО. Щоб зробити це переконливо, логічно й доказово, слід насамперед правильно зрозуміти тему, осмислити усі можливі її аспекти й відповісти собі на запитання: що саме я маю довести. Відтак можна розпочинати написання тексту. читати далі



Тестові завдання за темами

Зміни приголосних при додаванні суфіксів -ськ-, -ств-

виконання тестів

Спрощення в групах приголосних


Вживання апострофа

виконання тестів

Вживання м"якого знака

виконання тестів

Подовження та подвоєння приголосних

виконання тестів

Подвоєння приголосних в іншомовних словах


Правопис слів іншомовного походження 

Правопис префіксів

Правопис ненаголошених е - и


Правопис складних слів


Не, ні з різними частинами мови



Інсценізація уривка




Немає коментарів :

Дописати коментар